آرٹیکل لسٹ (حدیث)

۔

حجیت/ضرورت حدیث

1.     قرآن کی موجودگی میں حدیث کی ضرورت ہی کیا ہے؟

2.      رسولؐ اور اسوہ رسولؐ کی ضرورت

3.     اختیارات رسولؐ قرآن کی روشنی میں

4.      سنت کی حیثیت قرآن کی روشنی میں

5.     کیا وحی متلواورغیرمتلوایک قرآنی تقسیم ہے؟

6.     کیاحدیث قرآن کے خلاف عجمی سازش ہے؟(قرآن و حدیث کے تناظر میں)

7.     حدیث اور تاریخ میں فرق

8.     حجیت، ضرورت اوراصول حدیث-چندقابل غور نکات

تدوین وحفاظت

1.     دورِ نبوی ؐ میں کتابت حدیث

2.      خلفائےراشدین ؓ اور کتابت حدیث

3.     اکابرصحابہؓ اور کتابت حدیث

4.      پہلی اوردوسری صدی ہجری میں کتابت حدیث

5.     احادیث کی کتابوں کےپرانےذخائرکہاں چلےگئے؟

6.     حدیث کی پہلی دس مشہور کتابیں

7.     صحاح ستہ کا دور تدوین و تالیف

8.     صحاح ستہ کے مؤلفین کی اغراضِ تالیف

9.     حدیث اور مستشرقین (Orientilist)

10. مستشرقین ، بنوامیہ اور امام زہری ؒ

11. حدیث اورمستشرقین-چند بڑے اعتراضات کا جائزہ

12. مستشرقین اور حدیث کے دوسوسال بعد مرتب ہونے کا مفروضہ

13. کتابت وحفاظت حدیث پر اعتراضات کے جواب میں اتمام حجت (صحیفہ ابن ہمام)

14. کیاخلفائےراشدین نےسنت کی پیروی نہیں کی؟

15. کیاحضرت عمرنے حضورؐکےفیصلوں کوبدلا؟

16. حضرت عمراور منکرین حدیث کے مغالطے

17. حضرت ابوہریرہ پرمستشرقین کے اعتراضات کاجائزہ

18. حضرت ابوھریرہؓ پرمستغربین[منکرین حدیث]کےاعتراضات

19. اعتراض:حضرت عمرابوھریرہؓ کو اللہ کا دشمن اورخائن کہتے تھے

20.  حضرت ابوھریرہؓ، کعب الاحبارؒاوراسرائیلی روایات

21. کیاامام ابوحنیفہ ؒ نے صرف سترہ احادیث پراعتبارکیا ؟

22.  کتب حدیث میں شیعہ راویوں کی روایات

23. روایت بالمعنی کی حقیقت اور اسکا پس منظر

24.  موضوع اور من گھڑت روایات حدیث

25. صحاح ستہ اور عجمی/ایرانی سازش کا افسانہ(تاریخی تناظر میں)

26. حدیث اور اسلوب نبوی کی انفرادیت

27. علم حدیث میں خواتین کا کردار

حدیث-اصول تحقیق

1.     ترتیبِ حدیث کا تدریجی ارتقاء

2.      احادیث کی کتابوں کے درجات اورانکے احکام

3.     حدیث کی اقسام

4.      حدیث کی قبولیت کے اصول و قواعد

5.     فن اسماء الرجال- ایک تعارف

6.     علم اصولِ جرح وتعدیل

7.     اسنادِحدیث کےنقدوتحقیق کےاصول

8.     احادیث پر جرح و تعدیل کا طریقہ

9.     قبولِ حدیث کا روایتی معیار

10. قبولِ حدیث کا درایتی معیار

11. اصولِ حدیث اور صحابہ-ایک اعتراض کا جواب

12. فہم حدیث میں مقام اورعرف کےدرست تصورکی اہمیت

13. فہم حدیث میں خرابی کیوجہ اوراسکاعلاج

14. حدیث اورعوامی اشکالات کی بنیادی وجوہات

فکرِغلام احمدپرویز

1.     حدیث کے انکار کا فتنہ

2.      قرآن حدیث اور منکرین حدیث

3.     مسلم دنیا میں انکار حدیث کے جدید فتنے کی ابتداء

4.      ہندوستان میں انکار حدیث کی تحریک کی ابتداء

5.     انکارِحدیث کے اسباب اور وجوہات

6.     غلام احمد پرویز اور قرآن میں اختلاف کا مسئلہ

7.     پرویزصاحب کی قرآنی فکر1/2

8.     پرویزصاحب کی قرآنی فکر 2/2

9.     پرویز صاحب کی قرآنی فکر – خلاصہ

10. پرویزصاحب کے فہم قرآن کے اصول-ایک جائزہ

11. مذہبی پیشوائیت/ملاازم اور غلام احمد پرویز

12. پاکستان، ملاازم اور غلام احمد پرویز

13. غلام احمد پرویز صاحب کے نظام ربوبیت کی قرآنی بنیادوں کا جائزہ

14. غلام احمد پرویز صاحب کے ‘نظام ربوبیت’ کی قرآنی بنیادوں کا جائزہ [2]

15. نظام ربوبیت اورقرآنی انقلاب- کتنی حقیقت کتنافسانہ

16. پرویز صاحب کا’ ایمان باالقرآن’ انکی تحقیقات کے آئینے میں

17. اللہ رسول یا مرکز ملت؟ قرآن کی روشنی میں

18. پرویز صاحب اور قرآنی آیات کی کھچڑیاں اورعجیب وغریب فلسفے

19.                                                                                                   علامہ اقبال ، حدیث نبوی ؐ اور منکرین حدیث

حدیث-مغالطے/اشکالات

1.     سنت – چند بنیادی سوالات

2.      کیا سنت بھی قرآن کی طرح اختلافات سے پاک ہے؟

3.     سنت کی ضرورت کیوں ؟ کیا کتاب اللہ کا قانون نامکمل ہے؟

4.      اشکال:حفاظتِ حدیث کی ذمہ داری اللہ نے نہیں اٹھائی۔!

5.     اشکال:احادیث قرآن کی طرح لکھوائی نہیں گئی

6.     قرآن میں کہاں لکھا ہے کہ حضورﷺ پرقرآن کے علاوہ بھی وحی آئی؟

7.     کیا سابقہ انبیاء پربھی کتاب اللہ کےعلاوہ وحی نازل ہوئی ؟

8.     اشکال:محمد ؐ نےکوئی گناہ نہیں کیامگروہ غلطیاں توکرسکتےتھے

9.     پیروی کس کی ؟ کتاب اللہ یا رسول اللہ کی ؟

10. اشکال: چندآیات سےاستدلال کہ قرآن ہی کی پیروی کاحکم ہے

11. قرآن تفصیلا لکل شیء ہےاسکےبعدحدیث  کی ضرورت ؟

12. حدیث اوران گنت راویوں پرایمان لانے کا اعتراض

13. کیا احادیث بھی قرآن کی طرح شک سے پاک ہیں؟

14. کیاذخیرہ احادیث کی حیثیت محض تاریخ کی سی ہے؟

15. امام بخاری اور چھے لاکھ احادیث کا فسانہ

16. اعتراض:محدثین معصوم نہیں تھےان سےخطاممکن ہے

17. اعتراض : قرآن يقينى اور حدیث ظنی ہے اور ظن دین نہیں ہوسکتا

18. کیاظن دین بن سکتاہے؟دیتےہیں دھوکہ یہ بازیگرکھلا

19. کیااللہ کادین صحیح اورضعیف ہوسکتاہے؟

20.  کیامحمدؐکی اطاعت صرف عہدنبوت کےلوگوں کیلئےہی ضروری تھی؟

21. کیاحضورﷺ کاہرعمل سنت اورواجب الاتباع ہے ؟

22.  محمدؐ خدا تو نہیں تھے کہ خدا کیطرح انکی پیروی کی جائے!

23. حدیث اور مسلکی انتشار/فرقہ واریت کا اعتراض

24.  انکارحدیث کےبعدبھی منکرین حدیث میں فرقے کیوں؟

25. قدیم وجدید معتزلہ اورانکارِحدیث کے حربے

26. منکرین حدیث کی حدیث دشمنی میں علمی خیانتیں

27. انکارحدیث کی جدید صورتیں اورخدشات

28. کیاسنت صرف ‘تواترعملی’ سے ثابت ہے؟

29. کیااحادیث الحاد کےپھیلنےکاذریعہ ہیں؟

خیرخواہی کےنام پرانکارِحدیث

1.     خیرخواہی کےنام پر حدیث کا انکار

2.      معیارِقبولِ حدیث:حدیث قرآن اورنبیؐ وصحابہ کی شان کیخلاف ناہو

3.     معیارِقبولِ حدیث:خلاف علم/عقل/مشاہدہ ناہو

4.      حضورؐکا جونیہ سے نکاح اور حدیث

5.     حضورؐپرخودکشی کی تہمت اور حدیث

6.     رسول اکرمؐ پرجادوکی حقیقت -ایک تحقیقی وتنقیدی جائزہ

7.     بعض احادیث میں عریاں مضامین کیوں ہیں؟

8.     کیاحضورؐاپنی ازواج کےہمراہ برہنہ غسل فرمایا کرتے تھے؟

9.     حدیث اور حیض و روزے میں مباثرت

10. حدیث غسلِ حضرت عائشہ پر اعتراض کی حقیقت

11. حضورؐ کی ایک رات میں تمام بیویوں سےمباثرت کی حدیث

12. اشکال حدیث:تم انصاری عورتیں مجھےسب سےذیادہ محبوب ہو

13. روایت حضرت حفصہ نےحضورؐکوڈانٹ پلائی-منکرین حدیث کی علمی خیانت

14. حضرت ابراھیمؑ اورتین جھوٹ-تحقیقی جائزہ

15. حدیث:سورج بوقت طلوع شیطان کے دو سینگوں میں پھنسا ہوا ہوتا ہے۔

16. آفتاب کےزیرعرش سجدہ کرنےکی روایت- تحقیقی جائزہ

17. بخارکاجہنم سے تعلق اور حدیث

18. ‘شیطان کاکان میں پیشاب کرنا’ حدیث کادرست مفہوم

19. اونٹنی کاپیشاب اوردودھ ملاکرپلانےکی حدیث-ایک جائزہ

20.  اسلام میں بالغوں کی رضاعت کاتصوراورحدیث

21. عورت،گھراورگھوڑے میں نحوست اور حدیث

22.خیرخواہی کے نام پر انکار حدیث- متفرق روایات :

٭اعتراض :حضرت ماریہ قبطیہ کی ام ولد، مخنث اور حضرت علی

٭اعتراض :رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ جہاد پر جانے والے اصحاب پر طنز اور تبرا والی حدیث

٭اعتراض :خوبصورت عورت کا نماز پڑھنااورصحابہ کا اسے دیکھنا

٭اعتراض :زمانہ جاہلیت کے نکاح اور حضرت عائشہ

٭اعتراض :کبوتری کو زوجہ بنانے کی روایت

٭اعتراض:فرمایا نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے :امت کا بہترین آدمی وہ ہے جس کی زیادہ بیویاں ہوں ۔ (اسلام کے مجرم صفحہ 22)

٭اعتراض :حضرت عائشہ کی کنوارے کی فضیلت کی حدیث

٭اعتراض:ایسی عورت سے نکاح کرنا چاہیئے جس کی خوب اولاد ہو ۔ (اسلام کے مجرم صفحہ 42)

٭اعتراض :قرآنی کی کسوٹی پر پرکھنے کی روایت

٭اعتراض :حضرت جابر کابیوہ عورت سے نکاح اور حدیث

٭اعتراض :رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا” میرے بعد لوگوں پر عورت سے بڑھ کر کوئی فتنہ نہیں” (اسلام کے مجرم صفحہ26)

٭اعتراض: حضرت علی نے نشے میں نماز پڑھائی

٭اعتراض:”رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا منگل خون کا دن ہے اس دن خون تھمتا ہی نہیں ”(اسلام کے مجرم صفحہ 27)

٭اعتراض: ایک روایت پر اعتراض جس میں مذکور واقعہ کا بیان قرآن میں بھی ہے۔

٭اعتراض:حضورؐ کی حضرت عائشہ سے دل لگی کی باتیں

٭اعتراض :رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو اتنا غصہ آیا کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے دونوں گال سرخ ہوگئے اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا چہرہ لال ہوگیا ۔ (اسلام کے مجرم صفحہ44)

٭ اعتراض:عورت پسلی کی مانند ٹیڑھی ہے۔

٭اعتراض:حضرت علی نے فرمایا مجھے جریان تھا جس سے میری مذی نکلا کرتی تھی ۔(اسلام کے مجرم صفحہ 45)

٭اعتراض : تقدیر کی روایت پر اعتراض

٭اعتراض:حضور ؐ کا دم کرنا اور تحفہ قبول کرنا

٭اعتراض:حضورؐ کا بھول جانا

٭اعتراض: کبوتری کو شیطان کہنے کی روایت

٭اعتراض: رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنی بیوی صفیہ سے کہا او سر منڈی ہلاک ہوئی۔(اسلام کے مجرم صفحہ 31)

٭اعتراض:رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم ایک قوم کے گھوڑے پر آئے اوروہیں کھڑے کھڑے پیشاب کیا۔(اسلام کے مجرم صفحہ 45)

٭اعتراض: نحوست ، چھوت کی روایت

٭اعتراض:ابوہریرہ اورحبشی زبان میں کلام

٭اعتراض: بندروں کا زنا اور سنگسار کرنا

٭اعتراض: بہت سی لباس والیاں آخرت میں ننگی ہونگی

٭اعتراض:”سلیمان نے ایک رات میں سوبیویوں کے ساتھ مباشرت کی ۔ ”ملاحظہ فرمائیے ایک رات چند گھنٹے اور اللہ کا ایک عالی مقام پیغمبر (اسلام کے مجرم ،صفحہ 34)

٭اعتراض:محمود بن ربیع فرماتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے میرے منہ میں کلی کی جب میں پانچ سال کا تھا ۔ (اسلام کے مجرم صفحہ 44)

فیس بک تبصرے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *